tisdag 19 augusti 2008

Tristdag

Tisdag borde heta Tristdag.

Igår drog innebandyn igång. Efter 45 minuter drog mina skador igång igen. Knäet blev "stumt" och det var bara att kliva av. Det gör skitont när jag belastar knäet, typ när benet vinklas i sammanband med att man ska sätta sig ner tex.

Ska jobba två nätter nu, sen är det semester i 10 dagar igen.


Fick mail från Systembolaget att min förfrågan om privatimport av Dale's Pale Ale (från Oskar Blues) nu blivit behandlad. 12 burkar för 25,30 kr st. Helt okej pris!
Minns inte om jag testat Dale's någon gång, men den sägs vara riktigt bra så jag lär inte bli besviken. Ska åka över till bolaget och betala depositionsavgiften så får vi se när burkarna behagar dyka upp.

10 kommentarer:

Anonym sa...

kanner dom igen dig pa systemet nu? ler dom eller suckar dom bara nar du kommer fram till kassan? :)

Anonym sa...

Intressant.. Hur är de här i smaken då?

Humlebomber? *hoppas* :-D

Anonym sa...

"skadman" borde du skapa en seriefigur som heter!
i varje episod gör han illa ankeln eller foten sen blir han så deprimerad så han går hem å dricker bärs! :)

Anonym sa...

Uppdatera din sidenapa! Visa dagens outfit blondin-dempa.

Anonym sa...

Jag har druckit Dale's tre ganger och den haller sjalvklart mycket mycket hog klass. (Jag rankar bara Gordon hogre nar det galler burkol.)
Den ar dock ingen humlebomb...

Anonym sa...

...blir Smaka ok nar det galler krubb pa fredag forresten? Vi saknar svensk mat ser'u!

Anonym sa...

tankte bara saga att jag motsatter mig a det bestamdaste en blondin-dempa uppdatering, sa har vi det sagt! :)

Anonym sa...

Men det är väl bara kul om bloggen blir mer personlig.

Jag tror de som läser uppskattar sånt innerst inne, även om de ska hålla en hård och tuff attityd utåt och säga att det bara är "bögigt" att hålla på sådär! :-)

Anonym sa...

Nädu, den dagen jag visar upp "dagens outfit" så ber jag någon i min närhet skjuta mig. Jag har mitt rykte inom ölkretsar att skydda ;)

Mo: Smaka blir bra, bokar du bord??

Anonym sa...

Lugnt! Jag styr upp det senare i eftermiddag nar Smaka har oppnat.

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler