torsdag 12 februari 2009

Nystart

Ja då är det den här adressen som gäller i fortsättningen vad det gäller min ölmani.

När jag tänker efter vad jag mest ser fram emot ett tag framöver så råkar det vara ölrelaterat helt och hållet:
* Nyhetssläppet på Måndag
* När sambeställningen anländer
* Köpenhamn-över-dagen den 17:e April
* Beermakers Dinner den 22 Maj

Tänk att så lite kan få en att bli så glad - igår upptäckte jag en lila systemetkasse ligga och skräpa i min skrubb - den visade sig innehålla 4 st Samuel Adams Imperial Pilsner! Jag som bara trodde jag hade 5 kvar - nu har jag 9! Wohoo!

4 kommentarer:

Magnus Bark sa...

Dags att ändra länkar!

Gyllenbock sa...

Schysst att hitta en kasse bara sådär. Gjorde något liknande förra året, men då handlade det om Oppigårds Slåtteröl. Tyvärr var de inte längre alltför goda.

Weine sa...

Har länkat om!

Ska ni gå på fredagen på beermakers?

dempa sa...

Weine: Helst gör vi det. Det beror på att lite kompisar från Sthlm åker ner till fredagen. Men det beror också lite på ifall jag får semester eller ej. Får jag inte det så är det lördagen som gäller.

 
dempabeer ©2009
Design by Daniella Weiler