Ikväll är det lill-lördag! Ledig imorrn, så kvällen kommer inledas med att knata bort till the Rover och prova på Närke Kulturbryggeri's "Kalla'n va f'n du vill", en humlestygg slättöl som är blommig och go', sen träffa frugan Weiler på La Sombrita och ta tre tapas för 30 kr! Himla nice det.
Kl 20.00 har vi bokat bort på Plain Kitchen. Ska se Real Madrid - Roma och käka & dricka gott. De har en del rolig öl ifrån Oceanbryggeriet här i Göteborg, tror de har Bitter och Black på kranen så det blir till att prova något nytt!
Ska bli kul att träffa Mo igen, inte kunnat göra det på 7-8 månader. Kjella, Antonio och Jaakko är de övriga deltagarna.



